Subscribe Now
Trending News

مقالات

پوست و زیبایی

تزیینات مویی که شما را شگفت‌انگیز می‌کند 

تزیینات مویی که شما را شگفت‌انگیز می‌کند

اگر می‌خواهید بهار امسال فوق العاده جذاب باشید، نگاهی به تزیینات موی بهار/تابستان 2020 بیندازید. آرایش کردن و لباس پوشیدن کارهایی هستند که همیشه انجام می‌دهیم، ولی تزیینات مو کمی خاص‌تر بوده و روش آسانی برای تغییر ظاهر در فصول مختلف است. 
در مقایسه با فصول قبل، باید بپذیریم تزیینات مو در سال 2020 کمی جالب‌تر یا متنوع‌تر از چیزی است که به آن عادت داشتیم. مدل‌های قدیمی موضوعی و متنوع بودند. از روبان، روسری و گل استفاده می‌شد، ولی بدون درخشش جواهرات برای مناسبت‌های فانتزی.  
از جنبه نمایشی‌تر، هد بند‌های پارچه‌ای و پرهای بزرگ خاطره انگیزترین تزیینات موی تابستان 2020 هستند. نگاه کنید و مدل دلخواه خود را انتخاب کنید!
1.گل

آیا گل از جمله تزیینات موی سال 2020 به شمار می‌رود؟ شاید پیشگامانه نباشد، ولی بسیار زیباست! از آنجا که فصل پر شکوفه‌ای است، همه می‌توانند  یک گل زیبا از باغچه برداشته و به موی خود بزنند.
زیباترین واحتمالا معطرترین مدل تزیین موی نیم بافته گلدار اسطخدوس در آلیس+الیویا(Alice+Olivia) می‌باشد. مدل‌های زیبایی در پارابال گورونج (Parabal Gurung) با دسته گل‌های بزرگ روی سر عبور کردند. 
گل‌های موجود در مارنی(Marni) ظاهر زیبا و بی همتایی از مو را نشان داد، چون مدل‌های مو در رنگ سفید غرق شده و گل‌ها منظره طبیعی را به وجود آورده بودند. همچنین شاهد تزیینات موی گلدار در اشیش(Ashish)، اتام(Etam) و دولچه و گابانا(Dolce & Gabbana) بودیم. 

تزیینات موی بهار/تابستان 2020 - گل

2.سربندهای پارچه ای و جواهرنشان
روند تزیینات مو به ویژه در سال 2020 بالا نرفته، اما همیشه تعداد کمی از طراحان با گزینه های جالب‌تر حضور دارند. 
هر کس در مورد تزیینات خاص مو در سال 2020 صحبت می‌کند، تزیینات جواهرنشان را می‌پسندد. 
ما قبلا در مورد بندهای مروارید در خیت(Khaite) صحبت کردیم، ولی آبشارهای درخشان بالای سر در مدل بلور سوارووسکی(Swarovski) ، به خصوص مدلی که ملکه ستفانی(Stephanie) از موناکو در سال 1987  پوشید مد شد. 
نمایش مولین روژ(Moulin Rouge) نیز شامل مدل‌های خیره کننده تزیینات مو بود که بسته شده و مستقیما روی قسمت پیشانی آویزان می‌شد.

اولاپلکس تراپی
بیشتر بخوانید

تزیینات موی بهار/تابستان 2020 - سربند پارچه ای

3.دستمال سر
دستمال سر محبوب‌ترین تزیین موی بهار/تابستان  سال 2020 بوده، بسته به نوع طراحی شامل مدل‌های مختلفی می‌شود. این سر بندی نیست که کل سر را با آن می‌پوشانیم. 
دولچه اند گابانا همیشه ما را با مجموعه جالب و متنوع تزیینات مو حیرت زده می‌کند و در این فصل نیز به همین ترتیب. دستمال سرها نیز مثل تزیینات دیگر مو در دوران جنگ جهانی دوم با رژ لب قرمز و خط چشم بالدار مد بود. دستمال سرهای رنگی از پشت گره می‌خورد و ظاهر جذابی به روسی ریوتر(Rosie the Riveter) می‌داد.
در دستمال سرهای جاناتان کوهن(Jonathan Cohen)  از نوارهای ضخیم استفاده می‌شد. دستمال سرهای رنگی، گلدار تورباف بود. 
طرح‌ها در رگ اند بون(Rag & Bone) کمی ساده تر و به شکل دم اسبی بسته می‌شد- مدلی که هر کسی به راحتی می‌تواند در خانه درست کند!
مدل‌های دستمال سرهای رنگی بیشتری را در نمایش‌های ماکی اوه(Maki Oh)، کیت سپید(Kate Spade) در نیویورک و مریم نصیرزاده(Maryam Nassir Zadeh) می‌توانید ببینید. 

تزیینات موی بهار/تابستان 2020 - دستمال سر

4.بندهای پیچیده ‌شده 
اگر هنوز از مدل‌های تزیینات موی تابستان 2020 مطلع نشده اید شاید بخواهید از بندهای تابدار که یکی از مدل‌های خاص بهار سال 2020 است استفاده کنید. 
اولین بار این مدل را نینا ریچی(Nina Ricci) به عنوان یک نوآوری  استفاده کرد. یک بند ظریف و کشی چندین بار دور مو برای کمک به بستن دم اسبی مو پیچانده می‌شود. این روش غیر متعارف تزیین مو ولی زیبا است. 
در مری لینگ(Mary Ling) بند سفید محکم اطراف پایه محکم سفت پیچانده می‌شد. 
این مدل بعدها در پرونزا شولر(Pronza Schouler) استفاده شد، که بند چرمی قهوه ای به صورت دم اسبی پیچانده می‌شد، که به شکل یک دم دراز بود. 
در نهایت، برای حداقل ترین گزینه ها،  بند نازک دور سر مدل مثل سربند معمولی بسته شده و زیر یک اسفنج کوچک کم رنگ گره می‌خورد  تا ظاهر ساده و شیکی به ژیل سندر(Jil Sander) بدهد. 

چگونه پوست‌مان را سم زدایی کنیم؟
بیشتر بخوانید

تزیینات موی بهار/تابستان 2020

5.مروارید
چه موی بلند چه کوتاه، استفاده از مروارید در تزیینات موس بهار/تابستان 2020 بسیار جذاب و شاد است. 
یکی از خیره کننده ترین استفاده های مروارید در نمایش اندرو جی ان(Andrew GN) دیده شد. برای نمایش رودارت(Rodarte) مروارید‌هایی که برای تزیین مو به کار می‌رفتند ظاهر فریبنده ای به آن می‌دادند. 
در استفاده از سربندهای مرواریدی در نمایش سیمون روچا(Simone Rocha) از پوشال یا خوشه‌های فلزی نیز استفاده می‌شد. در نهایت، در خیت، مدل‌ها از سربندهای فریبنده مرواریدی(در میان سایر جواهرات)که دور سرشان بسته بودند استفاده می‌کردند. 

تزیینات موی بهار/تابستان 2020 - مروارید

6.سربند در تمام اشکال و اندازه‌ها
به مدت چند سال از سربندهای مشابه استفاده می‌کردیم، ولی در بهار سال 2020، سربندها در انواع و اندازه های متنوعی مثل استفاده از مروارید در نمایش سیمون روچا یا سربندهای پردار در گیام باتیستا ولی( Giambattista Valli) ظهور کردند. 
مدل‌های نازک ورزشی مد شد. رنگ سر بند معمولا با رنگ موی مدل تطبیق داده و به نحوی بسته می‌شد که مو را از صورت کنار بزند. 
در نمایش اولا جانسون(Ulla Johnson)، سربندهای متنوعی با سنگ‌های رنگی براق را می‌بینیم. دولچه اند گابانا تزیینات موی زیادی را در سال 2020 شامل سربندهای ضخیم ولی ساده ارائه می‌دهد. 

تزیینات موی بهار/تابستان 2020

7.پر
استفاده از پر در تزیینات موی بهار/تابستان 2020 بسیار رایج است. 
پرهای رنگی که بالای سربند قرار می‌گیرد در نمایش گیام باتیستا ولی دیده شد. استفاده از پر در نمایش دریس ون نوتن (Dries Van Noten) با رنگ‌های روشن به چشم می‌خورد. رنگ‌های براق توسط تعدادی از مدل‌ها استفاده می‌شود. 

تزیینات موی بهار/تابستان 2020 - پر

8.کمان و روبان
کمان مو دخترانه و جوان پسند و یکی از تزیینات موی تابستان 2020 برای روزهایی است که احساس بازیگوشی می‌کنید. 
در نمایش آناکیکی(Annakiki) بعضی از مدل‌ها روبان‌های مشکی بسته شده دور یک کمان شفاف بالای سر داشتند. استفاده از روبان‌ به مدت چند فصل در نمایش اردم(Erdem) ، با روبان‌های کوچک مشکی برای بستن دور تور که پشت سر مدل‌ها آویزان می‌شد استفاده می‌شد. 
جالب‌ترین روبان‌ها در نمایش سندی لیاگ استفاده می‌شد که به ریزترین کمان ها گره خورده و تقریبا همه توده‌های مو را می‌پوشاند. 

دیزاین‌های جالب و الهام دهنده برای موی تراشیده شده
بیشتر بخوانید

تزیینات موی بهار/تابستان 2020 - کمان و روبان

9.مهره‌های تزیینی مو
اگر به دلیل گرم‌تر شدن هوا می‌خواهید کمی مد را تغییر دهید، وصل کردن تعدادی مهره به موهای شما با دامن و النگو زیبا می‌شود. مهره‌ها یکی از تزیینات شاد موی بهار/تابستان 2020 می‌باشند. 
مدل‌هایی با نوارهای باریک و گوشه های بلند در نمایش پیر موس(Pyer Moss) با مدل‌های فانتزی، طلایی و جمجمه ای شکل دیده می‌شوند. همچنین در نمایش کیت سپید(Kate Spade) در نیویورک نیز استفاده از مهره دیده می‌شود. 

تزیینات موی بهار/تابستان 2020 - مهره های تزیینی
بیشتر بخوانید: 12 اکسسوری ترند و پرطرفدار در سال 2020

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

بخش های ضروری علامت گذاری شده اند *