Subscribe Now
Trending News

مقالات

پوست و زیبایی

این مدل‌ها به موهای نازک، حجم می‌دهد! 

این مدل‌ها به موهای نازک، حجم می‌دهد!

اگر موهای نازک و ظریفی دارید، شاید به نظرتان برسد که مجبورید تمام عمر با موهایی بدون حجم و کم‌جلوه سر کنید. اما داشتن موهای پرحجم و زیبا دور از دسترس نیست. با انتخاب مدل موی مناسب، هر چیزی ممکن است. در ادامه، ما مدل‌های کوپ، اصلاح و کوتاهی را با شما به اشتراک می‌گذاریم که می‌توانند با یک بار مراجعه به آرایشگاه، موهای شما را از موهایی نازک به موهای زیبا تبدیل کنند.

مدل موی باب

همان طور که امسال شاهد آن هستیم، به نظر می‌رسد که ترندی‌ترین مدل موی امسال، برای کسانی که موهای بسیار نازکی دارند، مناسب است. یک مدل موی باب صاف (یا اگر نمی‌خواهید موهای‌تان را زیاد کوتاه کنید، مدل موی لاب صاف) را امتحان کنید، که جلویش کمی بلندتر باشد. این کار به موهای شما یک استایل روان و پر و حجیم می‌دهد. برای جلوگیری از این که موهای باب‌تان لخت بیفتد، می‌توانید از بعضی از محصولات حجم‌دهنده‌ی مو مثل اسپری‌های بلندکننده‌ی ریشه‌ی مو و یا اسپری‌های ضخیم‌کننده کمک بگیرید. ما لوسیون حجم‌دهنده‌ی موی Garnier Fructis Style Mega Full Thichening را پیشنهاد می‌کنیم.

موی متوسط شاد

موی با بلندی متوسط که تا حدود شانه‌ها یا کمی پایین‌تر از شانه‌ها آویزان شده باشد، یک مدل عالی برای ایجاد یک ظاهر موی پُرتر است، به خصوص اگر موهای نازک‌تان موج‌دار یا فر باشند. از آرایشگرتان بخواهید که بعضی از لایه‌ها را کمی بلندتر بگیرد تا کمی بی‌نظمی ایجاد شود، اما مطمین شوید که این لایه‌ها را مرتب کوتاه کند. مهمتر این که، از تیغ‌ها و قیچی‌های بافت‌دهنده اجتناب کنید زیرا ممکن است بیش از حد مورد نیاز از حجم و پُری موهای‌تان بگیرند. اسپری موی حالت‌دهنده‌ی Oribe Dry را روی موهای‌تان امتحان کنید و به آرامی موهای‌تان را مچاله کنید تا ظاهر عالی و طبیعی به خود بگیرد.

چگونه رنگ موهایمان را رزگلد کنیم؟
بیشتر بخوانید

مدل موی بوهوی جاری

برای داشتن مدل موی بلندی که هم‌زمان در حرکت هم باشد، لایه‌های جلو سرتان که صورت‌تان را قاب می‌کنند را حالت بدهید تا موهای‌تان حجم بیشتری بگیرد. بهترین چیز در مورد این مدل مو آن است که ماندگاری خوبی دارد و هم با فرق کنار قابل اجراست، و هم با فرق وسط. مطمین شوید که موهای‌تان را سالم و قوی نگه می‌دارید و با استفاده از یک محصول تغذیه‌کننده‌ی مو مانند کرم موی L’Oreal Paris Elvive Dream Length No-Haircut Cream جلوی آسیب دیدن و خورد شدن موهای‌تان را بگیرید.

بیشتر بخوانید: با این ترفندها موهایتان را پرپشت نشان دهید!

منبع مطلب

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

بخش های ضروری علامت گذاری شده اند *