Subscribe Now
Trending News

مقالات

خواب

قرص های خواب آور نباید اولین انتخاب شما برای بی خوابی باشد 

قرص های خواب آور نباید اولین انتخاب شما برای بی خوابی باشد

[ad_1]

بسیاری از مردم به طور منظم برای داشتن خوابی راحت به سراغ قرص های بدون نسخه یا نسخه می روند. بر اساس گزارشی که در ماه ژانویه توسط مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری (CDC) منتشر شد، کمی بیش از 8 درصد از بزرگسالان می گویند که از داروهای خواب شبانه یا بیشتر اوقات استفاده می کنند.

CDC گزارش می دهد که زنان حتی بیشتر از قرص های خواب و سایر داروهای خواب استفاده می کنند – 10.2 درصد به طور معمول از این کمک ها استفاده می کنند، در مقایسه با 6.6 درصد از مردان.

شکاف جنسیتی در میان افراد میانسال و مسن که حتی بیشتر از افراد جوان به داروهای خواب وابسته هستند، ادامه دارد. در بین افراد 45 تا 64 ساله، 13 درصد از زنان و 7.1 درصد از مردان و 13.5 درصد از زنان و 10.1 درصد از مردان بالای 65 سال این قرص ها را مصرف می کنند.

به نظر می رسد که افراد سفیدپوست، به ویژه زنان سفیدپوست، بیش از سایر گروه های نژادی یا قومی به داروهای خواب متکی هستند. به طور کلی، 10.4 درصد از کل بزرگسالان سفید پوست و 12.6 درصد از زنان سفیدپوست از این داروها استفاده می کنند، در حالی که 6.1 درصد افراد سیاه پوست به طور کلی و 7.2 درصد از زنان سیاه پوست هستند. استفاده در میان مردم اسپانیایی و آسیایی به طور کلی و زنان حتی کمتر بود.

[ad_2]
منبع مقاله

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

بخش های ضروری علامت گذاری شده اند *