Subscribe Now
Trending News

مقالات

پوست و زیبایی

موهای بلوند با تکنیک لولایت: ازش ایده بگیر! 

موهای بلوند با تکنیک لولایت: ازش ایده بگیر!

اگر موهای بلوند دارید، به احتمال زیاد شما با هایلایت غریبه نیستید. اما آیا تا به حال به لولایت فکر کرده‌اید؟ اگر احساس می‌کنید رنگ بلوند شما کمی یک‌دست است، تکنیک لولایت یکی از بهترین راه‌ها برای متنوع کردن رنگ موی شماست که به آن نیاز دارید. مطمئن نیستید کدام لولایت برای شما مناسب است؟ برای دانستن این موضوع مکان درستی را انتخاب کرده‌اید.

ما 16 مدل رنگ موی بلوند را با لولایت برای شما معرفی می‌کنیم که می‌توانید با آنها خیره‌کننده دیده شوید. چه موهای بلوند پلاتینی داشته باشید و چه مش‌های بلوند خاکستری، لولایت اینجاست تا رنگ شما را به بهترین شکل ممکن نشان دهد.

لولایت چیست؟

ساده‌ترین راه برای توضیح لولایت این است که آنها کاملاً برعکس هایلایت‌ها هستند. در هایلایت‌ها شما کل موهایتان را رنگ نمی‌کنید و فقط لابه‌لای موهایتان چند رشته از موهایتان را دو تا سه درجه روشن‌تر می‌کنید، اما در لولایت، آرایشگر رنگ شما قسمت‌های کوچکی از مو را با یک یا دو درجه تیره‌تر از رنگ طبیعی مو، رنگ می کند تا لولایت را برای شما ایجاد کند.

آیا می‌توانید روی موهای بلوند از تکنیک لولایت استفاده کنید؟

اگر می‌خواهید موی بلوند شما پرپشت و حجیم به نظر برسد، چیزی که به آن نیاز دارید این است که رنگ شما صاف و یک‌دست باشد. به همین دلیل است که بسیاری از آرایشگران، برای ایجاد رنگی طبیعی، همراه با عمق و بُعد و کنتراست، لولایت را روی موهای بلوند توصیه می‌کنند.

آیا لولایت به مو آسیب می‌رسانند؟

در حالی که هایلایت و لولایت روش‌های عالی برای ایجاد بُعد به رنگ مو هستند، برخلاف هایلایت‌ها که به سفیدکننده و مواد دکلره (که باعث آسیب رسیدن به مو می‌شوند) نیاز دارند، اما در لولایت نیازی به استفاده از سفیدکننده و مواد دکلره نیست. به همین دلیل موهای شما لطافت خود را از دست نمی‌دهد و بعد از استفاده از این تکنیک به نگهداری کمتری نیاز دارد.

آیا لولایت می‌تواند موهای خاکستری را پوشش دهد؟

اگر می‌خواهید موهایتان که به طور طبیعی سفید شده‌اند را پنهان نگه دارید، برای این کار استفاده از تکنیک لولایت گزینه مناسبی است. اضافه کردن لولایت متناسب با رنگ پایه طبیعی شما می‌تواند به مخلوط و پنهان کردن یکپارچه موهای سفید شما کمک کند. استفاده از تکنیک لولایت به شما این امکان را می‌دهد که فاصله بین قرارهای ملاقاتتان با آرایشگر مویتان را کمی بیشتر کنید.

آیا می‌توانید به طور همزمان از تکنیک هایلایت و لولایت استفاده کنید؟

اگر وقت آن رسیده که به سراغ رنگ‌کار موی خود بروید، می‌توانید از آرایشگر رنگتان ترکیبی از هایلات و لولایت را بخواهید. این در حالی است که هایلایت‌ها موی شما را روشن و درخشان نشان می‌دهد، و لولایت می‌توانند عمق و بُعد بیشتری را به ظاهر شما بدهند و رنگ موی شما را طبیعی‌تر نشان دهند. لولایت همچنین می‌تواند به شما کمک کند تا موهایتان با حجم‌ زیاد اما طبیعی نشان داده شود.

لیستی از مدل‌ موی دم اسبی به روز شده
بیشتر بخوانید

بیشتر بخوانید: 45 رنگ موی بلوند دودی که جذاب و وسوسه کننده است

روش‌های مراقبت از موهای بلوند با لولایت

اگر به تازگی موهایتان را بلوند و لولایت کرده‌اید، بهترین وقت است که مراقبت از موهای خود را اصلاح کنید و از مواد و محصولاتی استفاده کنید که برای محافظت از رنگ جدید شما مناسب هستند. برای این کار می‌توانید از یک سیستم شامپو و نرم‌کننده مناسب برای موهای رنگ شده شروع کنید. این شامپوها با مواد آبرسان برای درخشش طبیعی موها فرموله شده است تا به درخشان‌تر شدن موهای هایلایت شما کمک کند. برای درمان آسیب‌های رنگ مو می‌توانید از ماسک‌های ترمیم‌کننده مو استفاده کنید. برای مراقبت و محافظت از موهایتان می‌توانید ترکیبی فوق‌العاده از یک ژل شیری اسطوخودوس حاوی ذرات بنفش تهیه کنید که استفاده از این سیستم برای هر موی بلوند شده‌ای ضروری می‌باشد. هفته‌ای یک یا دو بار، از شامپو با ذرات فرابنفش استفاده کنید. ذرات آبی و رنگین کمانی این شامپوی عمیق، باعث کاهش کدر و مات بودن رنگ و  رنگ آبی و بنفش برای درخشان‌تر شدن و از بین بردن ته‌رنگ‌ موجود در زمینه موهای شما می‌شود.

برای مقابله با آسیب قابل توجهی از مواد سفیدکننده مو، راه‌کار مناسب چیست؟ شامپویی را انتخاب کنید که جبران‌کننده و تقویت‌کننده برای موهای بسیار حساس و آسیب‌دیده هستند. با استفاده از این شامپوها، لطافت و درخشش را حتی در یک بار استفاده می‌توانید احساس کنید. وقتی می‌خواهید موهای آسیب‌دیده را ترمیم کنید، استفاده از شامپوی مناسب به تنهایی کافی نیست. شما همچنین به روشی نیاز دارید که موهایتان درمان شوند. یک روش شستشو وجود دارد که در این شستشو فوراً منافذ مو بسته می‌شوند و این باعث می‌شود که لطافت و شفافیت خاصی به موها بخشیده شود.

برای داشتن موهای بلوند لازم است که هر شش تا هشت هفته یک بار به سالن بروید تا رنگ خود را به بهترین صورت ممکن دربیاورید. در حالی که استفاده از تکنیک لولایت باعث می‌شود که رنگ بلوند شما بیشتر حفظ شود و مدت زمان قرارهای ملاقات شما با آرایشگرتان بیشتر شود.

آیا موهای بلوند با لولایت مناسب شما می‌باشد و باعث خرسندی شما می‌شود؟ در ادامه مطالب، 16 موی بلوند با لولایت برایتان آورده شده است. ببینید و ایده بگیرید.

بهترین موهای بلوند با تکنیک لولایت را ببینید

 

موی خشک: علل و ۹ ترفند حرفه‌ای برای نگهداری از آن
بیشتر بخوانید

بلوند عسلی با لولایت کاراملی

بلوند عسلی با لولایت کاراملی

برای ایجاد یک تغییر اساسی، لولایت‌ها ما نباید خیلی تیره باشند. ما عاشق روشی هستیم که لولایت‌های کاراملی را با رنگ بلوند عسلی تکمیل می‌کنند، و باعث می‌شود موهای ما از همیشه روشن‌تر و براق‌تر به نظر برسند.

بلوند خاکستری با لولایت شیر شکلاتی

بلوند خاکستری با لولایت شیر شکلاتی

موهای بلوند خاکستری یکی از پرطرفدارترین رنگ‌های مو می‌باشد که این روزها ترندی شده است و برای این ادعا دلیل خوبی وجود دارد، چون از نظر همه کاملاً خیره‌کننده است. اگر می‌خواهید موهای بلوند خاکستری خود را به سطح بالاتری برسانید، می‌توانید اضافه کردن برخی از هایلایت‌های شیر شکلاتی را در نظر بگیرید. اگر موهای طبیعی شما تیره یا خرمایی هستند، سایه شکلاتی، رنگ موی بلوند خاکستری شما را تکمیل می‌کند و به ترکیب ریشه‌های تیره‌رنگ موی شما کمک می‌کند تا در رنگ موی شما کاملاً محو شوند.

بلوند یخی با لولایت‌های خرمایی تیره

بلوند یخی با لولایت‌های خرمایی تیره

اگر به دنبال راه جدیدی برای نشان دادن جذابیت خود می‌گردید، موهای بلوند یخی با تکنیک لولایت خرمایی تیره برای شما مناسب است. این رنگ‌های متضاد باعث می‌شود که هر دو رنگ در نهایت برای بهتر دیده شدن، برجسته باشند.

بلوند گرم با لولایت‌های کرمی قهوه‌ای

بلوند گرم با لولایت‌های کرمی قهوه‌ای

لولایت معمولاً رنگ موی شما را تیره نشان می‌دهد، و ما این را نمی‌خواهیم. اگر به لولایت علاقه دارید اما نمی‌خواهید رنگ مویتان را بیش از حد تیره کنید، یک بلوند گرم با لولایت‌های کرمی قهوه‌ای را انتخاب کنید. این لولایت باعث می‌شود که به موهای شما بُعد و عمق داده شود، و با این حال تارهای بلوند شما گرمتر به نظر می‌رسند.

بلوند پلاتینه با لولایت‌های زغالی

بلوند پلاتینه با لولایت‌های زغالی

داشتن موهای بلوند پلاتینه ما را وادار می‌کند که مرتباً برای رسیدگی به رنگ ریشه‌ی موهایمان به آرایشگاه مراجعه کنیم. اگر می‌خواهید رنگ پلاتینه شما کمتر نیاز به رسیدگی داشته باشد، به این فکر کنید که لولایت‌های زغالی را به کار خود اضافه کنید. از آرایشگر رنگتان بخواهید تا لولایت زغالی را در نزدیکی ریشه‌های شما متمرکز کند و بیشترین زمان را برای مراجعه بعدی شما به آرایشگاه به شما بدهد.

بلوند سفید با لولایت‌های قهوه‌ای

بیشتر بخوانید: رنگ موی بلوند کثیف، برای تنبل‌ها!

بلوند سفید با لولایت‌های قهوه‌ای

استفاده از لولایت می‌توانید تغییرات چشم‌گیری در موی شما ایجاد کند. اگر می‌خواهید بدون اینکه رنگ مویتان را کاملاً تغییر دهید، کمی لولایت به رنگ قهوه‌ای، به موهای بلوند سفید خود اضافه کنید، و می‌توانید با این رشته‌های ظریف قهوه‌ای روشن، گرما و حرارت را به رنگ مات خود برگردانید.

بلوند پلاتینیوم با لولایت‌های خاکستری

بلوند پلاتینیوم با لولایت‌های خاکستری

اگر عاشق ترند رنگ بلوند خاکستری هستید و در عین حال دوست ندارید تمام موهای خود را به رنگ خاکستری درآورید، می‌توانید لولایت خاکستری را در نظر بگیرید. اضافه کردن کمی لولایت به شما این امکان را می‌دهد که این ترند رنگ مورد علاقه‌تان را امتحان کنید.

خال گیلاسی،فیبروم پوستی؛ لیست انواع خال و لکه های پوستی
بیشتر بخوانید

بلوند خاکستری با لولایت زغالی

بلوند خاکستری با لولایت زغالی

اگر به دنبال یک ظاهر خاص با موهای بلوند و لولایت هستید، چیزی بهتر از بلوند خاکستری و لولایت زغالی پیدا نمی‌کنید. لولایت‌های زغالی دو کار انجام می‌دهند: هم کمک می‌کنند که دسته‌های لولایت موهایتان تیره به نظر برسند، و هم باعث می‌شوند بلوند دودی زمینه موهایتان روشن‌تر به نظر برسد.

بلوند کرمی با لولایت‌های خاکستری

بلوند کرمی با لولایت‌های خاکستری

برای پذیرش ترند رنگ موی خاکستری لازم نیست که سرتاسر رنگ موی خود را تغییر دهید، کافی است چند لولایت خاکستری را در موی بلوند کرمی خود اضافه کنید.

بلوند کرمی با لولایت‌های قهوه‌ای روشن

بلوند کرمی با لولایت‌های قهوه‌ای روشن

اگر عاشق ظاهری با رنگ موهای بلوند هستید اما می‌خواهید که رنگ شما بیشتر به سمت بلوند تیره و خرمایی باشد، این بلوند کرمی با لولایت‌های قهوه‌ای روشن را انتخاب کنید.

بلوند طبیعی همراه با لولایت خاکستری

بلوند طبیعی همراه با لولایت خاکستری

همواره بلوند طبیعی جزو رنگ‌های افسانه‌ای مو به شمار می‌آید: نه خیلی تیره، نه خیلی روشن، فقط واقعی. با اضافه کردن چند لولایت خاکستری به رنگ موهای بلوند طبیعی خود عمق و بُعد بدهید.

بلوند کاهی با لولایت رشته‌ای

بلوند کاهی با لولایت رشته‌ای

اگر می‌خواهید لولایت‌هایتان در یک ناحیه از موهایتان متمرکز باشند، از لولایت‌های ریشه‌ای استفاده کنید که کم‌کم در رنگ موهای زمینه‌ایتان محو می‌شوند.

بلوند پلاتینه با لولایت‌های رنگ طبیعی

بلوند پلاتینه با لولایت‌های رنگ طبیعی

اگر خیلی موهای بلوند را دوست دارید و نمی‌خواهید از رنگ دیگری در موی خود استفاده کنید، لولایت‌های با رنگ طبیعی را انتخاب کنید. لولایت‌های رنگ طبیعی، گرما و بُعد مورد نیاز در بلوند پلاتینه یخی شما را اضافه خواهند کرد.

بلوند پلاتینیوم با لولایت‌های طلایی

بلوند پلاتینیوم با لولایت‌های طلایی

آیا می‌خواهید یک رنگ طلایی به رنگ بلوند پلاتین خود اضافه کنید؟ لولایت‌های طلایی واقعاً در برابر رشته‌های سفید شما خیره‌کننده ظاهر می‌شوند.

بلوند طلایی با لولایت‌های بلوطی

بلوند طلایی با لولایت‌های بلوطی

بلوند طلایی یکی از خیره‌کننده‌ترین رنگ‌های مو در همه جاست، می‌توانیم با دادن عمق و بُعد کافی به آن، یک رنگ کامل و بی‌نقص داشته باشیم. لولایت‌های بلوطی‌رنگ عمق و حجم مورد نیاز را برای ما ایجاد می‌کنند و این در حالی است که به موی بلوند شما جلوه‌ای جذاب می‌بخشد.

بلوند تیره با لولایت‌های کاراملی

بلوند تیره با لولایت‌های کاراملی

برای اینکه شما یک رنگ موی بلوند داشته باشید، لازم نیست که رنگتان خیلی روشن باشد. این بلوند تیره با ظاهر لولایت کاراملی، ترکیبی خیره‌کننده از رنگ‌های بلوند تیره است.

اگر به رنگ موی بلوند با لولایت علاقه دارید، برای رزرو نوبت در یک سالن نزدیک خود از مکان‌یاب سالن ما استفاده کنید.

بیشتر بخوانید: این شما و این 8 تا از خوش‌رنگ‌ترین رنگ موهای بلوند

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

بخش های ضروری علامت گذاری شده اند *