Subscribe Now
Trending News

مقالات

پوست و زیبایی

معرفی میکنم داغ‌ترین رنگ موی ترند امسال: شنی ماسه‌ای 

معرفی میکنم داغ‌ترین رنگ موی ترند امسال: شنی ماسه‌ای

رنگ موی طوفانی شن و ماسه‌ای، راه ایده‌آل برای داشتن رنگ بلوند در تمام طول سال است.

سال 2020 ممکن است سال رنگ موی قهوه‌ای باشد، اما این بدان معنا نیست که ما رنگ‌های بور خود را کاملاً به دست فراموشی بسپاریم! اگر هنوز هم در سال جدید به دنبال داشتن یک رنگ موی بور هستید، شاید وقت آن رسیده باشد که داغ‌ترین رنگ ترند امسال را امتحان کنید: رنگ موی طوفانی شن و ماسه‌ای.

آیا هنوز نمی‌دانید که رنگ موی شن و ماسه‌ای برای شما مناسب است؟ در مورد همه چیزهایی که باید در مورد این رنگ مو بدانید از جمله اینکه چه رنگی‌ست، سازگار با رنگ پوست چه افرادی است و همچنین نحوه مراقبت از آنها، در ادامه مطالب، اطلاعات بیشتری را در اختیار شما خواهیم گذاشت.

معرفی میکنم داغ‌ترین رنگ موی ترند امسال: شنی ماسه‌ای

رنگ موی شن و ماسه‌ای چیست؟

اگر رنگ موی شن و ماسه‌ای ممکن است به نظر شما خیلی جذاب به نظر نرسد، حتماً نظر ما را در این مورد بشنوید! اگر به دنبال راهی برای داشتن موهایی به رنگ روشن هستید بدون اینکه موهایتان را دکلره کنید، رنگ موی شن و ماسه‌ای مناسب شماست. اگر موهایی به رنگ تیره دارید، آرایشگر موی شما، برای دستیابی به رنگ موی شن و ماسه‌ای، باید بیشتر روی انتهای مو و قاب صورت شما تمرکز کند، و از هایلایت با روش فویل یا روش بالیاژ برای اضافه کردن طیفی از بلوند شنی در طول موی شما استفاده کند. نتیجه چه می‌شود؟ باعث می‌شود که ظاهر شما روشن‌تر نشان داده شود. این در حالی است که ریشه‌های موی شما به رنگ طبیعی است. اگر به طور طبیعی دارای موهای بلوند هستید، آرایشگر موی شما می‌تواند ریشه‌های موی شما را تیره کند تا ظاهری طوفانی از شن و ماسه‌ای را برایتان ایجاد کند که بهترین گزینه برای شما می‌باشد.

راهنمای ساده برای باز کردن موهای گره خورده
بیشتر بخوانید

اگر زمینه موهای شما تیره است و می‌خواهید آن را به رنگ روشن دربیاورید، برای دستیابی به ظاهر دلخواه خود باید از دکلره استفاده کنید. این در حالی که استفاده از دکلره همیشه به موها آسیب وارد می‌کند. رنگ‌شناس شما می‌تواند قبل از اینکه سالن را ترک کنید، بدون دکلره کردن موهای شما، با انتخاب رنگ شن و ماسه‌ای، احساس خوبی در شما ایجاد کند.

بیشتر بخوانید : 20 رنگ موی عالی 2020 برای رنگ پوست‌های تیره

رنگ موی شن و ماسه‌ای چیست؟

رنگ موی شن و ماسه‌ای برای چه افرادی بهتر است؟

رنگ موی شن و ماسه‌ای را می‌توان به راحتی تنظیم کرد، به این معنی که هر کسی با هر رنگ پوستی می‌تواند از این رنگ استفاده کند. هرچند که رنگ موی شن و ماسه‌ای می‌تواند افراد بور را مورد تحسین و ستایش قرار دهد، اما این رنگ بیشتر مناسب افرادی است که دارای پوست تیره و سبزه هستند.

رنگ موی شن و ماسه‌ای برای چه افرادی بهتر است؟

چگونه از رنگ موی شن و ماسه‌ای مراقبت کنید؟

آیا شما رنگ موی شن و ماسه‌ای را انتخاب کرده‌اید؟ قبل از رزرو قرار ملاقات، بیایید درباره نگهداری از آن با هم صحبت کنیم. هر زمان که رنگ جدیدی را انتخاب می‌کنید، می‌توانید تغییرات لازم را در برنامه مراقبت از مویتان انجام دهید. این را باید از همان ابتدای کار انجام دهید. شامپو و نرم‌کننده معمولی خود کنار گذاشته و جای آن را با موادی که برای موهای رنگ‌شده تنظیم شده، عوض کنید. ما به شما توصیه می‌کنیم از شامپوها و نرم کننده‌های مخصوص موهای رنگ‌شده که ماندگاری رنگ را بالا می‌برد، استفاده کنید. این مواد که با تجمع پروتئین تولید شده‌اند، موهای رنگ شده شما از ریشه تا انتهای آن را درمان می‌کند و به آب‌رسانی موهایتان کمک می‌کند.

71 رنگ موی قهوه‌ای تیره که شگفت‌زده‌تان می‌کند
بیشتر بخوانید

آیا می‌خواهید در فاصله مراجعاتتان به سالن‌های آرایشی، رنگ‌مویتان را زیبا و شاداب نگه دارید؟ از یک سیستم شامپو و نرم‌کننده حاوی ذرات بنفش استفاده کنید. ذرات فرابنفش موجود در این شامپو و حالت‌دهنده کمک می‌کنند که رنگ‌های بلوند موهای شما در فاصله مراجعاتتان به سالن آرایشی، زمینه رنگی ماسه‌ای را برای شما حفظ کند.

یک یا دو جلسه استفاده از دکلره‌ی مو می‌تواند باعث خشکی و آسیب دیدن موهای شما بشود. به همین دلیل ما به شما توصیه می‌کنیم که ماسک مو را به برنامه روزانه خود اضافه کنید. بعضی از این ماسک موها دو در یک هستند یعنی هم درمان‌کننده و هم مراقب‌کننده هستند و به طور خاص برای مراقبت از موهای رنگ شده شما طراحی شده‌اند.

آیا علاقه دارید رنگ موی شن و ماسه‌ای را برای خودتان امتحان کنید؟ برای رزرو نوبت در یک سالن نزدیک خود از مکان‌یاب سالن ما استفاده کنید.

بیشتر بخوانید: راهنمای انتخاب رنگ مو بر اساس پوست و چشم

منبع مطلب

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

بخش های ضروری علامت گذاری شده اند *