Subscribe Now
Trending News

مقالات

پوست و زیبایی

رنگ موی قرمز شرابی، مناسب روزهای سرد زمستانی 

رنگ موی قرمز شرابی، مناسب روزهای سرد زمستانی

زمستان به صورت غیررسمی فصلی است که در آن در خانه می‌مانیم و در کنار شومینه نوشیدنی گرم می‌نوشیم و منتظر رسیدن روزهای گرم هستیم. در این فصل که انرژی ما کم می‌شود، و اکثر اوقات روز را در خانه سر می‌کنیم، چه قدر خوب است که از رنگ پرجنب‌و جوش و سرزنده شرابی برای موهایمان استفاده کنیم.

منطقی است که در فصل زمستان با طیف گسترده‌ای از رنگ‌های گرم برای مو، از این همه سرما و رخوت این فصل کم کنیم. این که آیا ما در مورد روبان طلا در اطراف یک درخت کریسمس صحبت می‌کنیم یا از رنگ قهوه‌ای تیره شکلاتی داغ، همه این رنگ‌ها و سبک‌ها به ما یادآوری می‌کنند که هنگامی که بیرون هوا بسیار سرد است، آرام بودن ما از اهمیت بالایی برخوردار است.

این جاست که رنگ موی قرمز شرابی وارد می‌شود. ما مدتی است که شاهد این ترند رنگ مو هستیم که بهترین رنگ‌های قرمز عمیق و سورمه‌ای را به یک رنگ یاقوت زیبا، با ظرافت ترکیب می‌کند. این رنگ قرمز شرابی درست مانند اسمش می‌باشد که مثل یک رنگ انگوری که تنالیته‌هایی از رنگ اسپرسویی یا ارغوانی دارد.

رنگ موی قرمز شرابی چیست؟

در این مرحله، رسانه‌های اجتماعی ظاهری فانتزی را تقریباً با هر رنگ در رنگین‌کمان به ما ارائه داده‌اند. برخلاف موهای رنگین‌کمانی و قهوه‌ای، موهای قرمز شرابی رنگی است که شما می‌توانید در کلاس یا محل کار خود از آن استفاده کنید. این رنگ کاملاً برای این فصل ظریف، غنی و مناسب است.

چه موهای قهوه‌ای تیره داشته باشید، یا موهای بلوند و روشن، رنگ موی قرمز شرابی، پوشش‌دهی مناسبی روی موهایتان خواهد داشت. اگر توجه شما به رنگ بنفش جلب شده است، می‌توانید از این رنگ‌های درخشان استفاده کنید و چهره‌تان را جوان‌تر نشان دهید. شما می‌توانید از آرایشگر رنگتان بخواهید که متناسب با رنگ پوست‌تان، مناسب‌ترین طیف رنگی شرابی را انتخاب کرده تا ظاهر شما را معرکه و خیره‌کننده نشان دهد.

آموزش دکلره و دکوکرم کردن مو + عوارض جانبی و رفع آن
بیشتر بخوانید

برخلاف رنگ‌های فانتزی که ظرف چند هفته شروع به تغییر رنگ می‌کنند، این رنگ برای افرادی که موهای تیره دارند، کاملاً طبیعی نشان داده شده و همراه با رشد موهایشان با آنها ترکیب می‌شود. به این معنی است که شما برای نوبت بعدی در آرایشگاه‌تان فاصله بیشتری را خواهید داشت.

شرایط نگهداری و مراقبت از رنگ موی قرمز شرابی

مانند هر تغییر چشمگیر رنگ مو، فاکتورهایی وجود دارد که شما باید قبل از رزرو نوبت در سالن مورد علاقه خود، آنها را در نظر بگیرید. برای ایجاد رنگ ایده‌آل از قرمز یا بنفش، آرایشگر شما باید موهایتان را با مواد سفیدکننده، بیرنگ کند. با استفاده از این کار، تمامی رنگ‌های موجود در تارهای موی شما، خارج می‌شود.

متأسفانه، مواد سفیدکننده دست به دست هم می‌دهد و به موهای شما آسیب می‌رساند. اما محصولات زیادی تولید شده که اختصاصاً برای موهای رنگ شده هستند و می‌توانند از موهای شما محافظت کرده و لطافت و زیبایی و درخشش موهایتان را حفظ کنند.

در هنگام انتخاب محصولات رنگ مو، فقط نباید سفیدکننده‌ها را مورد توجه‌تان داشته باشید. این را درنظر داشته باشید که رنگ مو‌های قرمز و بنفش با شادابی مخصوصی که دارند، می‌توانند سریع از روی موهای شما پاک شوند. استفاده از یک سیستم محصولات تثبیت‌کننده رنگ مو، بهترین راه برای حفظ رنگ می‌باشد. شما می‌توانید از رنگ‌شناس‌تان بخواهید که با آب‌رسانی به موهایتان در سالن آرایشگاه، به درخشندگی آنها کمک کند.

بهترین راه برای با دوام کردن رنگ موهای شرابی

برای داشتن یک رنگ موی ترندی، همیشه توصیه می‌کنیم که موهایی با بلندی متوسط داشته باشید، که یک مقداری بافت یا موج داشته باشد. داشتن موهای کوتاه‌تر باعث می‌شود که موی شما زمینه کمتری برای نشان دادن قابلیت رنگ جدید داشته باشد و نتوانید خیلی خوب رنگی را که انتخاب کرده‌اید را نشان بدهد.

روتین مراقبت از پوستتان را از تابستان به پاییز تغییر دهید!
بیشتر بخوانید

ما همچنین عاشق قرمزهای تیره در مدل موهای مواج و پرچین و شکن هستیم. آنها قوی در عین حال بازیگوش هستند، و شوق و ذوق لازم برای روزهای زمستانی کسل‌کننده را برای ما به ارمغان می‌آورند. هر رنگی را که انتخاب کنید، مطمئناً خیره‌کننده خواهد بود.

بیشتر بخوانید: پاییز امسال، این هایلایت قرمز آتیشی را امتحان کنید

بهترین ایده‌های رنگ موی شرابی که باید آن را امتحان کنید

 

شرابی نرم و لطیف

شرابی نرم و لطیف

اگر شما ترندها را دوست دارید، اما نمی‌خواهید که چشم‌ها به شما خیره شده و خیلی در مرکز دید قرار بگیرید. ما برای این کار راه‌حل مناسبی داریم، پیشنهاد ما به شما این رنگ شرابی نرم و لطیف است، که در عین اینکه رنگ قرمز را بازتاب می‌دهد، اما هنوز هم تا حد زیادی موهای قهوه‌ای تیره خوانده می‌شود.

شرابی روشن

شرابی روشن

قرمز را با این رنگ شرابی روشن تقویت کنید، که باعث روشن دیده شدن قرمز شرابی سنتی شما می‌شود. اگر فردی با ظاهر سبزه طبیعی هستید و به دنبال استایل بعدی رنگ مویتان می‌باشید، بهترین انتخاب برای شما خواهد بود!

شرابی تیره

شرابی تیره

رنگ ترندی شرابی، موهای صاف و لخت، با پایین کوتاه و بلند، ترکیبی واقعاً عالی و بی‌ایراد برای هر زمانی است. برای اینکه این عمل کارسازتر باشد، تیره‌ترین رنگ شرابی که می‌توانید را انتخاب کنید.

دسته‌های شرابی رنگ

دسته‌های شرابی رنگ

اگر شما موهای خیلی بلندی دارید، و می‌خواهید که به آنها افتخار کنید، پیشنهاد ما به شما این است که موهای بلندتان را با دسته‌هایی از رنگ شرابی مش کنید و آنها را خارق‌العاده کنید.

هایلایت‌های شرابی

هایلایت‌های شرابی

10 مدل موی باب با بالیاژ، حتماً آن را امتحان کنید!
بیشتر بخوانید

رنگ موی خود را با کمک این هایلایت‌های قرمز خیره‌کننده، روی پایه شرابی ترکیب کنید. هایلایت ساده‌ترین راه برای بهتر نشان دادن هر رنگ مویی است!

شرابی لطیف آبرنگی

شرابی لطیف آبرنگی

شاید همه شما دوست نداشته باشید که برای موهایتان از رنگ قرمز آتشین استفاده کنید. اگر جزو آن دسته افرادی هستید که رنگ‌های پاستلی یا آبرنگی را دوست دارید، پیشنهاد می‌کنیم که این رنگ شرابی لطیف را ببینید و از آن ایده بگیرید. می‌تواند انتخاب ایده‌آلی برای جلسه بعدی شما در سالن آرایش باشد.

موهای مواج با رنگ شرابی ژرف

موهای مواج با رنگ شرابی ژرف

خب، موج‌های جذاب و دلفریب! با داشتن این موها، زیبایی‌های هالیوودی را به ظاهرتان هدیه کنید. ظاهری ایده‌آل برای مهمانی‌های تعطیلات آخر هفته، یا یک جشن خانوادگی برای شما به همراه دارد.

موهای فرفری و رنگ شرابی

موهای فرفری و رنگ شرابی

یک خبر خوب: موهای فرفری و رنگ شرابی ظاهری به شما می‌دهند که در چشم هر بیننده‌ای، گویی از بهشت آمده‌اید. ما عاشق روشی هستیم که از آن بتوانید با هر نوع رنگ پوستی استفاده کنید، و این یک انتخاب عالی به نظر می‌رسد!

یک تکه جواهر با طیف رنگین‌کمانی

یک تکه جواهر با طیف رنگین‌کمانی

انتخاب رنگ موی قرمز شرابی به این معنی نیست که شما را از آزمایش هر رنگ دیگری در رنگ‌آمیزی موهایتان منع کرده باشد! این هایلایت‌های رنگارنگ را ببینید و از آنها ایده بگیرید. واقعاً تماشایی و خیره‌کننده هستند.

آمبره شرابی

آمبره شرابی

قسمت انتهای موهای خود را رنگ کنید! اگر کاملاً مطمئن نیستید که به مدت طولانی بخواهید این رنگ را روی موهایتان داشته باشید، رنگ کردن قسمت انتهایی موها، ایده‌آل‌ترین روش برای امتحان این رنگ است.

آیا به دنبال رنگ موی قرمز شرابی هستید؟ برای رزرو قرار ملاقات با یک آرایشگر نزدیک خود، از مکان‌یاب سالن ما استفاده کنید.

بیشتر بخوانید: با این روش، موهایتان را قرمز مخملی کنید!

منبع مطلب

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

بخش های ضروری علامت گذاری شده اند *