Subscribe Now
Trending News

مقالات

طب سنتی و گیاهان دارویی

خواص موریا پوما ، درمان درمان ضعف های جنسی و بهبود گوارش 

خواص موریا پوما ، درمان درمان ضعف های جنسی و بهبود گوارش

موریا پوما یکی از گیاهان کمتر شناخته شده است که به خانواده Olacaceae تعلق دارد. از خواص موریا پوما در مقاصد پزشکی برای قرن ها استفاده شده است. اولین افرادی که به ویژگی های شگفت انگیز این گیاه پی برده اند، قبلیه های آمازونی برزیل بوده اند. معمولا این خواص درمانی در ریشه ها و ساقه این گیاه وجود دارد. امروزه شما می توانید مکمل های این گیاه را در دارو خانه های اکثر دنیا مشاهده کنید. اثر بخشی سریع و موثر این گیاه باعث شده است تا استفاده از آن به شدت رایج شود. برای آشنایی بیشتر با خواص این گیاه با ما همراه باشید.

خواص موریا پوما

درمان ضعف های جنسی

از مهم ترین خواص موریا پوما می توان به برطرف کردن ضعف های جنسی اشاره کرد. این موضوع را برای اولین بار بومی های آمریکای جنوبی کشف کرده اند. در حال حاضر مکمل های جنسی این گیاه از محبوب ترین تقویت کننده های جنسی به شمار می روند. مطالعه ای که در سال 2011 در دانشگاه پزشکی برزیلیا بر روی 250 مرد انجام شده است نشان می دهد که افراد بعد از استفاده از این مکمل تا 50 درصد قوای جنسی شان افزایش داشته است. این موضوع برای کسانی که از مشکلات نعوظ رنج می برد خبر بسیار خوبی است چرا که این گیاه خون رسانی را در آلت تناسلی بیشتر می کند.

جلوگیری از ناباروری

از این گیاه نه تنها برای درمان ضعف های جنسی، بلکه در جلوگیری از ناباروری نیز استفاده می شود. تحقیقات نشان می دهد که این مشکل در قرن اخیر در حال افزایش است به طوری که در سال 2015 از هر 10 مرد، 3 نفر دچار ناباروری بوده اند. ناباروری در مردان زمانی اتفاق می افتد که آنها در به انزال رسیدن مشکل داشته باشند یا اینکه از سطح پایین تستوسترون ( هورمون ای که باعث تولید اسپرم و آزاد شدن آن می شود) باشند. خواص موریا پوما حاوی استرول گیاهی است که می تواند سطح تستوسترون را بهبود بخشد و به عنوان بلوک تستوسترون عمل کند.

ادامه مطلب -> کلیک کنید
گل راعی ، ویژگی‌های ضد افسردگی و تعادل هورمونی

افزایش میل جنسی بانوان

مکمل های جنسی این گیاه تنها به درد مردان نمی خورد بلکه خانم ها نیز می توانند از آن استفاده کنند. اعتقاد بر این است که عصاره این گیاه می تواند میل جنسی در بانوان را افزایش بدهد. در سال 1990 در موسسه سکسولوژی پاریس فرانسه، یک آزمایش با محوریت تاثیر عصاره موریا پوما بر روی میل جنسی بانوان انجام شد. در این آزمایش، 250 زن که دچار سردی جنسی بودند، در معرض استفاده از این گیاه قرار گرفتند. بعد از یک دوره یک هفته ای، 75 درصد خانم ها گزارش دادند که دچار افزایش میل جنسی شده اند.

میوه انگورک چیست و چه خواصی دارد؟
بیشتر بخوانید

کاهش علائم سندروم دردناک پیش قاعدگی

سندروم پیش قاعدگی مربوط به مجموعه‌ای از علایم جسمی، روانی و احساسات مرتبط با چرخهٔ قاعدگی در زنان است. تحقیقات نشان می دهد که خانم ها در طول سال حدقال یکبار این شرایط را تجربه می کنند. استفاده از خواص موریا پوما می تواند بسیاری از نشانه های این مشکل مانند:  نوسان خلق و خوی، گرفتگی عضلات قاعدگی، ضعف و گر گرفتگی را کاهش بدهد. برزیلی ها برای قرن ها از این ویژگی موریا پوما استفاده می کنند.

ادامه مطلب -> کلیک کنید
آشنایی با مهم ترین خواص دارویی علف شیر

خواص موریا پوما

جلوگیری از سرطان

استفاده از مکمل های این گیاه تنها در درمان مشکلات جنسی خلاصه نمی شود. تحقیقات نشان می دهد که این گیاه می تواند در جلوگیری از انواع خاصی از سرطان نقش داشته باشد. ویژگی های آنتی اکسیدانی موریا پوما می تواند آسیب های ناشی از زادیکال های آزاد را کاهش بدهد. این رادیکال های آزاد می توانند با اکسیده کردن اندام های جنسی، آنها را به سلول های سرطانی تبدیل کنند. علاوه بر این، موریا پوما باعث افزایش مرگ سلولی در بافت های سرطانی نیز می شود. سرطان پروستات، اندومتری، تخمدان و سرطان پستان، از جمله مواردی هستند که این گیاه می تواند از آنها جلوگیری کند.

خواص موریا پوما و گوارش

مطالعه ای که در سال 2008 در دانشگاه پزشکی پاریس انجام شد، نشان می دهد که مصرف این گیاه می تواند به صورت قابل توجه ای ترشح هورمون های گوارشی را افزایش دهد. این موضوع می تواند به سلامت گوارش کمک کرده و هضم را ببهبود ببخشد. ترکیب های ارگانیک موریا پوما به تغذیه باکتری های مفید روده کمک کرده که این موضوع می تواند شما را از شر مشکلاتی مانند یبوست و نفخ در امان نگه دارد.

فواید روغن چوب صندل برای سلامتی و رفع سر درد
بیشتر بخوانید

منبع: https://asanteb.com

0/5 ( 0 نظر )
برچسب ها

افزایش میل جنسی درمان ضعف های جنسی فواید موریا پوما

منبع مطلب

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

بخش های ضروری علامت گذاری شده اند *