Subscribe Now
Trending News

مقالات

سبک زندگی

تغییرات کوچک، موفقیت های بزرگی ایجاد میکند! 

تغییرات کوچک، موفقیت های بزرگی ایجاد میکند!

آیا دوست دارید تغییر کنید؟ آیا دوست دارید به موفقیت برسید؟ آیا دوست دارید وقت بیشتری برای اعضای خانواده خود صرف کنید؟ آیا دوست دارید کتابی بنویسید؟ یا با یک خیزبلند، کسب و کار خودتان را راه اندازی کنید؟ خب، خیلی راحت می توانید این کار را انجام دهید. انجام هرکاری امکان پذیر است. البته در صورتی که آن عادت گذشته، یعنی انجام تعداد زیادی کار معمولی در آن واحد را کنار بگذارید.

گاهی زندگی آن قدر پیچیده می شود که به نظر می رسد دیگر این زندگی متعلق به شما نیست. شما طالب سادگی هستید، اما در عمل مثل یک تماشاچی و بدون این که اراده ای برای دخالت در روند امور داشته باشید، کناری می نشینید و به زندگی در حال گذر خود می نگرید. چه در قالب کارمندی که برای یک رییس پرتوقع کار می کند و چه به عنوان کسی که کسب و کار خودش را دارد، شاید اصلاً به این مساله هم فکر نکنید که چطور میتوان از این همه شلوغی کم کرد و مسائل را ساده تر نمود.

بیشتر بخوانید: فرمول موفقیت در کسب و کار

بدیهی است که شما دوست دارید، از این سردرگمی و شلوغی بیرون بیایید، نهایت استفاده را از مهارت های خود بکنید، به بیشترین خواسته های خود برسید. روی چند کار مهمی که در حال انجام هستند، تمرکز کرده و این قدر مشغله اضافی نداشته باشید که تمام وقت شما را بگیرد. در چنین شرایطی اگر تغییرات را ( حتی در مقیاس محدود ) شروع کنید، می توانید توان ذاتی خود را بازیافته و به این ترتیب امکان اولیت بندی کارها را فراهم کنید تا بتوانید به کارهایی برسید که واقعاً اهمیت دارند.

آیا راز خوشبختی با سن‌و‌سال ارتباط دارد؟
بیشتر بخوانید

تغییرات کوچک را همین حالا شروع کنید!

شاید لازم باشد همین الان صفحه مرورگر خود ببندید تا یکی از وظایف هفتگی خود را از پیش پا بردارید، شاید لازم باشد که کارگری استخدام کنید تا خانه را تمیز و مرتب کند . میتوانید پروژه ای که کار زیادی از شما می طلبد و نتیجه کمی خواهد داشت ، کنار گذاشته یا متوقف کنید . فراموش نکنید که بهترین راه برای صعود برداشتن قدم های کوچک است. همین طور که در زندگی شروع به ایجاد تغییرات کرده و نظرات و ایده های جدیدی را به مرحله اجرا در می آورید به تدریج محدودیت هایی را که باعث امتناع شما از آغاز دگرگونی می شد ، کنار بگذارید . محدودیت هایی که برخی از آن ها را خودتان ایجاد کرده اید و برخی دیگر را دیگران برای شما اعمال کرده اند.

بیشتر بخوانید: نبرد زندگی و کنترل بشقاب ها

با شروع پروسه تغییرات ، متوجه خواهید شد تنها کسی که زندگی شما را تحت کنترل دارد، خود شما هستید. حالا دیگر همه چیز به خودتان بستگی دارد. شما مانند آدم تردستی هستید که تعدادی بشقاب را به صورت چرخشی در هوا می چرخاند. می توانید یکی دو تا از آن بشقاب ها را کنار بگذارید تا کارتان راحت تر شود. یا حتی می توانید اجازه دهید که همه ان بشقاب ها یک باره به زمین افتاده و خرد شوند.

منبع مطلب

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

بخش های ضروری علامت گذاری شده اند *