Subscribe Now
Trending News

مقالات

پوست و زیبایی

بیست و پنج مدل مو جذاب 

بیست و پنج مدل مو جذاب

25مدل مو از بهترین مدل‌های مو

1-نوارهای باکس کلاسیک

blank

موهای پوشیده روبه پایین که به عنوان یک محافظ است. این مدل از قرن‌ها پیش وجود داشته که آرایشگر این دورا باهم ترکیب کرده تا انتهای آن جذاب شود.

2-دم بالایی

blank

یکی از ساده‌ترین ترفندها برای بستن موها هنگامی است که موهای خودرا به حالت دم‌اسبی درآورده‌اید، از بالای گره دم‌اسبی موهای خودرا از وسط تقسیم کنید و دم‌اسبی خودرا از داخل آن سوراخ عبور دهید.

3-فرق‌سر

blank

مدل موهای بلند همیشه نیازی نیست از بالا بسته شوند، موهای خودرا از فرق به سمت پایین تقسیم کنید و در بالای سر به صورت دم‌اسبی ببندید.

4-آراسته کردن مو با جواهرات

blank

یک ترفند ساده برای سالم ماندن گیره‌ها این است که یک تار کوچک مورا در زیر گیره قرار دهید و گیره را قفل کنید، شما میتوانید به تارموی زیر گیره بافت خاصی بدهید تا موهای شما زودتر جلوه پیدا کند.

5-حجم طبیعی

blank

برای به دست آوردن یک سبک نیمه بلند که در کناره‌های‌ آن تنگ است بدون این‌که مقدار طبیعی حجم را خراب کنید،از یک برس استفاده کنید. شما می‌توانید از برس برای برگرداندن ریشه‌ها برای حجم دهی استفاده کنید و آن قسمت‌های کناری مو را خوب بکشید. قبل از برگرداندن کناره‌های مو کمی به برس خود اسپری مو بزنید تا موی شما دوام بیشتری داشته باشد.

6-معیارهای مو

blank

نوع موهای شما مهم نیست، استفاده از کروات مویی که هنگام بیرون آوردن، موهای شمارا نمی‌کشد یا به آن آسیب نمی‌رساند و برای یکپارچه شدن رشته‌های مو ضروری است.

7-دهه60

blank

موهایی الهام گرفته شده از دهه 60. موهای خودرا دم اسبی، در بالاترین نقطه سرخود ببندید برای پایان کار از یک اسپری براق‌کننده استفاده کنید تا به موهای شما جلا دهد.

لب‌های خشک را با این ماسک خانگی نرم کنید
بیشتر بخوانید

8-بلند و موج‌دار

blank

همیشه لازم نیست فانتزی کردن موهایتان را با بالا کشیدن آن شروع کنید. سعی کنید از قبل به موهای خود بافت دهید تا حالت موج‌دار به خود بگیرد و در آخر به حالت شل آن‌ها را ببندید.

9-برج‌ موها

blank

مدل دم‌‌اسبی، که بسیار عصبی نشان داده می‌شود.موهای خود را از پشت گوش محکم به بالا بکشید و در بالاترین نقطه سر ببندید و کناره‌های مو را مسواک بزنیدتا جمع شوند.

10-سر رشته کلاسیک

blank

اگر موهای شما ضخیم و سنگین است سعی کنید این مدل نوار سه‌تار را روی موهای خود تکرار کنید. سعی کنید بافت مورد نظر را به صورت شل اضافه کنید تا سر شما درد نگیرد.

منبع مطلب

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

بخش های ضروری علامت گذاری شده اند *