Subscribe Now
Trending News

مقالات

پوست و زیبایی

این مدل موها را برای هالویین از دست ندهید! 

این مدل موها را برای هالویین از دست ندهید!

18 مدل مویی که حتی نیاز نیست لباس خاص و وحشتناکی بپوشید. بله! همگی در جریان هستیم که فقط یک هفته‌ی دیگر تا روز هالوین یعنی 31 اکتبر وقت داریم. این بار به جای این که لحظه‌ی آخری تصمیم بگیرید و مثل همیشه یک تم و لباس سیاه داشته باشید، پیشنهاد من را امتحان کنید. ضرری ندرد و خیلی هم آسون است. جالب است بدانید که امسال تمرکزم را فقط روی مدل مو گذاشته‌ام. چون 20 مدل مو پیدا کردم که خیلی خفن هستند و دیگر نیازی به لباس خاصی نیست. بچه‌ها حاضرید خودتان امسال مدل موی‌تان را درست کنید؟

1. مدل موی روسری

مدل موی هالووین

از صفحه‌ی میشل پفیفر، مدل موهای الویرا هانکوک را ببینید. در واقع با بابلیس داغ و اسپری زیاد میتوانید این مدل موی ساده را درست کنید. یا اگر از آن دسته از افرادی هستید که خیلی به فکر سلامت موی‌شان هستند، میتوانید یک کلاه گیس با چتری‌های پُر انتخاب کنید و پایینش را به سمت صورت فر کنید.

2. مدل موی شیطانی

اگر هالوین این چند سال فقط تم گربه‌ای زدید، الان وقت آن است که مدل موی شیطانی را داشته باشید^_^. فیلم آموزشی زیر را حتما ببینید تا یاد بگیرید. فوق العاده آسان است. تنها وسایل مورد نیاز یک هدموی مشکی، یک سیم مشکی و چند تا گیره است. با این مدل مو دیگر اجباری نیست که حتما لباس خاصی بپوشید.

https://www.instagram.com/p/Bo1_4AlnrnT

3. مدل موی هالووین آریانا گراندا

مدل موی هالووین

اگر پوشیدن بوت‌های بلندی شبیه بوت‎‌های آریانا گراندا و درست کردن مدل موی دم خرگوشی او برایتان در سایر مواقع ممکن نیست، این هالوین این فرصت را دارید که شبیه او شوید. البته این در صورتی است که موهای‌‌تان به طور طبیعی بلند باشد. 😊

تاثیر عجیب روغن درخت چای روی گال!
بیشتر بخوانید

4. مدل موی ملکه ویکتوریا

مدل موی هالووین

اگر یک نگاهی به کانال سلطنتی در یوتیوب بیندازید، می‌توانید یک چنین بافت بزرگی در پشت سر و نزدیک گردن بزنید بعد تاج سر زیبایی هم روی سرتان قرار دهید. حالا وقتی به مهمانی میروید از بالا به همه نگاه کنید، چرا که جذاب‌ترین مدل موی مهمانی را شما دارید.

5. مدل موی مارگت تِنِنبام

مدل موی هالووین

همیشه الگوی دقیقه نودیِ من مارگت تننبام از فیلم خانواده‌ی سلطنتی تننبام است. نکته‌ی اصلی در الگو گرفتن از شخصیت پرخاشگر گوینت پالتر مدل موی اوست. موی‌تان را شانه کنید، اتو بکشید، فرق وسط باز کنید و در آخر با یکی دو تا سنجاق سر محکم به سرتان ببندید.

6. مدل موی  هارلی کوئین

مدل موی هالووین

این مدل مو را بزنید و به عنوان امضایی از هارلی کوئین ظاهر شوید. به جای اینکه تنها مدل دو گوشی ساده بزنید، به دو گوشی هایتان رنگ موی فانتزی موقت بزنید. فراموش نکنید دو گوشی هایتان را روی قسمت تاج سر درست کنید.

7. مدل موی مدوسای یونانی

مدل موی هالووین

ویو کردن مو از لا به لای مار پلاستیکی کار آسانی نیست. من پیشنهاد میکنم برای این مدل مو اول موهایتان را به چند دسته‌ی کم پشت تقسیم کنید و سپس به صورت در هم فر درشت بزنید. بعد از اتمام کار، مارپلاستیکی را از لا به لای مویتان رد کنید. حالا دیگر میتوانید تنها با یک نگاه مردم را  تبدیل به سنگ کنید.

8. مدل موی ملکه یخی

مدل موی هالووین

ویدیوی زیر را حتما ببینید. درست کردن این مدل موی یخی بیشتر از آنچه که به نظر می‌رسد، آسان ‌است. میدانید به چه وسایلی احتایج دارید؟ برای تبدیل شدن به ملکه‌ی برفی تنها به یک اسپری سفید برای مو و کمی اکلیل‌مو نیاز است!

آبی کلاسیک: این رنگ مو‌ یه چیز دیگه‌ست!
بیشتر بخوانید

9. مدل موی ماری آنتوانت

مدل موی هالووین

اگر برس مخصوص پوش و یک اسپری مو کامل داشته باشید، خیلی خوب میشود، همان حجم مویی که برای تبدیل شدن به ماری آنتوانت نیاز است را داشته باشید. با بابیلیس  چند تا فر درشت بزنید تا به صورتتان جلوه بدهد. برای عالی‌تر شدن، به موی‌تان سنجاق و یا گل‌سر زیبایی بزنید.

10. مدل موی پلنگ سیاه

مدل موی هالووین

عشق خود به واکاندا را با این مدل موی جذاب و بافت‌های دسته شده، نشان دهید. بعد از این که بافت را زدید، فراموش نکنید گیره‌های طلایی به موی‌تان بزنید. اینگونه حس واقعی واکاندا را القا خواهید کرد.

11. مدل موی ونزدی آدامز، ترسناک ترین کودک جهان

مدل موی هالووین

اگر خط موی پیشانی ندارید، مانند شکل با استفاده از خط چشم مایع و یا خط چشم ژلی، در وسط پیشانی‌تان بکشید. سپس فرق وسط باز کنید و هر دو سمت را ببافید تا دقیقا همان ونزدی آدامز مغرور بشوید.

12. مدل موی رزیِ پَرچ کن

مدل موی هالووین

اگر شبیه رزی پرچ کن و یا هر فمینیست دیگری لباس میپوشید، با شینیون آپدو(که از پشت سر و بالاتر از گردن پیچیده میشه) و یک دستمال سر قرمز به راحتی و خیلی ارزان می‌توانید، تداعی گر رزی پرچ کن باشید.

13. مدل موی یونیکورن

مدل موی هالووین

فقط موهای‌تان را دم خرگوشی ببافید و به آن اکلیل نقره‌ای بزنید. در آخر با یک شاخ یونیکورن( که بهترین گزینه برای استایل شماست) کار را تمام کنید. این مطلب را هم بدانید که اکلیل‌ها به سادگی از روی مو شسته نمی‌شوند پس بهتر است کمی روغن نارگیل به دسته‌ی نم‌دار موی‌تان بزنید تا قبل از شستشو با شامپو ، از روی موی‌تان جدا شوند.

ساخت پوست شاداب و درخشنده در ۷ روز
بیشتر بخوانید

14. مدل موی گوش گربه‌ای

وقتی میتوان به راحتی با موها گوش گربه را درست کرد، چرا باید خرید؟ فیلم زیر را ببینید تا به شما کمک کند این مدل موی فوق العاده زیبا را یاد یگیرید.

https://www.instagram.com/p/Bac1j1hB8JR

15. مدل موی زن شگفت‌انگیز

مدل موی هالووین

با یک برس پیچ بزرگ و کمی اسپری ضد وز مو، موی‌تان را با یکی از وسایل حرارتی فر کنید. طوری که یک فر درشت و ساحلی داشته باشید. تا دقیقا تبدیل به زن شگفت‌انگیز شوید.

16. مدل موی شیر

مدل موی هالووین

جریان داستان این مدل مو فقط راجع به حجم دهی زیاد است. پس حتما یک اسپری حجم دهنده دم دستتان داشته باشید. بعد از این که موی‌تان را فر کردید، با اسپری حجم دهنده به آن حجم دهید. بعد سرتان را تکان دهید تا موها آشفته بشود. انقدر به این کار ادامه دهید تا حجم موی‌تان زیاد شده و شبیه شیر بشود. برای حجم دهی بیشتر موهای‌تان را از عقب سر شانه کنید.

17. مدل موی جن و پری

مدل موی هالووین

فکر نکنید اگر موی کوتاه دارید، نمی‌توانید به مراسم جشن هالوین بروید. مدل موی خورد جنی و یک جفت گوشواره‌ی جنی بهترین گزینه برای شمایی است که موی کوتاه دارید.

18. مدل موی دختر کهکشانی

مدل موی هالووین

اگر می‌خواهید هالوین امسال به عنوان یک دختر کهکشانی ظاهر شوید، زمان عجیب الخلقه شدن با اکلیل و دو گوشی فضایی برایتان فرارسیده است. رنگ فانتزی موقت (البته این رنگ صورتی از محبوب‌ترین رنگهاست) و اکلیل‌های مخصوص مو را باید حتما بخرید.

 بیشتر بخوانید: ۱۰۰ مدل موی سلبریتی ها که ارزش دیدن دارد 

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

بخش های ضروری علامت گذاری شده اند *